Како да поставам ОоО (Out of Office) порака?

Понекогаш при работењето доаѓате во ситуации кога заради отсуство или ограничен/воопшто невозможен пристап до Вашата е-пошта, нема да сте во можност навремено да реагирате на пораките. Секако би сакале да ги известите Вашите клиенти/соработници, а најдобар начин да го направите тоа е поставувањето на OoO (Оut of Office) порака.

 

Постапката е едноставна и е објаснета во продолжение.

 

Чекор 1: Најпрво најавете се во контролниот панел (cPanel).

 

 

 

Чекор 2: Во Од листата со менија насловена Mail, изберете ја опцијата Auto Responders.

 


Чекор 3: Во Од новоотворениот прозорец одете на копчето Add Auto Responder.


 

 

Чекор 4: Во Во празните полиња внесете ги посакуваните параметри.

 


Чекор 5: Во За крај притиснете на копчето Create/Modify, како би ги зачувале промените. Со тоа успешно креиравте порака. Па следниот пат штом пристигне маил во Вашето сандаче, истиот ќе биде автоматски одговорен со пораката која ја запишавте.
Дали Ви помогна овој одговор? 0 Корисниците го најдоа ова како корисно (0 Гласови)

Powered by WHMCompleteSolution