Како да поставам ОоО (Out of Office) порака?

Понекогаш при работењето доаѓате во ситуации кога заради отсуство или ограничен/воопшто невозможен пристап до Вашата е-пошта, нема да сте во можност навремено да реагирате на пораките. Секако би сакале да ги известите Вашите клиенти/соработници, а најдобар начин да го направите тоа е поставувањето на OoO (Оut of Office) порака.

 

Постапката е едноставна и е објаснета во продолжение.

 

Чекор 1: Најпрво најавете се во контролниот панел (cPanel).

 

 

 

Чекор 2: Во Од листата со менија насловена Mail, изберете ја опцијата Auto Responders.

 


Чекор 3: Во Од новоотворениот прозорец одете на копчето Add Auto Responder.


 

 

Чекор 4: Во Во празните полиња внесете ги посакуваните параметри.

 


Чекор 5: Во За крај притиснете на копчето Create/Modify, како би ги зачувале промените. Со тоа успешно креиравте порака. Па следниот пат штом пристигне маил во Вашето сандаче, истиот ќе биде автоматски одговорен со пораката која ја запишавте.
  • 0 Корисниците го најдоа ова како корисно
Дали Ви помогна овој одговор?

Понудени резултати

Подесувања на е-маил за Android 5.x.x (Lollipop) (SMTP/IMAP/POP3)

За да ја поставите Вашата е-маил сметка преку IMAP / POP3 / SMTP протоколите, направете ги...

Подесувања на е-маил во Outlook - POP3

Outlook – POP3 протокол Чекор 1: Откако ќе отвориле Outlook од менито TOOLS изберете ја...

Подесувања на е-маил во Outlook - IMAP

Чекор 1: Откако сте отвориле Outlook од менито Tools изберете ја опцијата Account Settings....

Како да креирам е-маил адреса?

Во денешно „Интернет време“, кога се` се базира и случува на Интернет, освен што е важно да имате...

Како да променам лозинка на одредена e-mail адреса?

Процедура за промена на лозинка на дадена e-mail адреса.    Чекор 1: Логирајте се на вашиот...

Powered by WHMCompleteSolution