Дали имате поддршка? Кое е времето на одговор?

ГоХост ви овозможува 24/7 поддршка преку Тикет Системот, како и Live chat од 08h до 16h (понеделник до петок).

Може да испратите тикет без регистрација, но ние ве советуваме да креирате акаунт кој ќе ви овозможи подобра контрола и менаџирање на тикетите и услугите.

Нашиот систем за техничка поддршка ви овозможува да ни испратите тикет на безбеден и лесен начин. За да може да одговориме на вашите барања во најбрз рок, ве молиме да ги пополните сите полиња при праќање на тикет. Очекувајте одговор во рок од 4 часа. 

Најчесто, времето на одговор е многу побрзо, но во зависност од тикетот и барањата може да одземе и повеќе време.

  • 0 Корисниците го најдоа ова како корисно
Дали Ви помогна овој одговор?

Понудени резултати

Како можам да направам трансфер на моите веб сајтови на вашиот сервер?

Генерално, скоро за сите веб сајтови потребно е само да се ископираат фајловите и да се импортира...

Кои се начините на плаќање?

Како може да платам за услугите на GoHost?   GoHost сега за сега нуди два начини на уплата и...

Powered by WHMCompleteSolution