Како да поставам ОоО (Out of Office) порака?

Понекогаш при работењето доаѓате во ситуации кога заради отсуство или ограничен/воопшто невозможен пристап до Вашата е-пошта, нема да сте во можност навремено да реагирате на пораките. Секако би сакале да ги известите Вашите клиенти/соработници, а најдобар начин да го направите тоа е поставувањето на OoO (Оut of Office) порака.

 

Постапката е едноставна и е објаснета во продолжение.

 

Чекор 1: Најпрво најавете се во контролниот панел (cPanel).

 

 

 

Чекор 2: Во Од листата со менија насловена Mail, изберете ја опцијата Auto Responders.

 


Чекор 3: Во Од новоотворениот прозорец одете на копчето Add Auto Responder.


 

 

Чекор 4: Во Во празните полиња внесете ги посакуваните параметри.

 


Чекор 5: Во За крај притиснете на копчето Create/Modify, како би ги зачувале промените. Со тоа успешно креиравте порака. Па следниот пат штом пристигне маил во Вашето сандаче, истиот ќе биде автоматски одговорен со пораката која ја запишавте.
這篇文章有幫助嗎? 0 Users Found This Useful (0 Votes)

Powered by WHMCompleteSolution